Please select To the mobile version | Continue to access the desktop computer version
| |
| |

Malayhub!

 Forgot password?
 Register
Search
View: 730|Reply: 51

CAK: Ajai tawar hati cipta lagu?

[Copy link]
Rank: 12

317

Threads

1488

Posts

3060

Credits

Admin

Followers
0
Listenings
0
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 09:59:16
| Show all posts |Read mode | Baidu  Google  Yahoo  Sogou  Soso  Yodao  360  Qihoo 

Sign up as member, Make more friends, Enjoy with more features. Daftar sebagai ahli untuk menikmati fungsi penuh laman ini.

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Ada desas-desus mengatakan Ajai sudah tawar hati hasilkan lagu dan memilih untuk melebarkan sayap sebagai pengacara. Biar betul, macam tak percaya saja bila perkhabaran ini sampai ke telinga Sha.
  Yalah, pendapatan utama komposer terkenal itu datang daripada mencipta lagu untuk ramai penyanyi. Malah menerusi karier itu, Ajai dapat banyak pengiktirafan.

  Kebanyakan lagu ciptaannya juga disukai ramai. Tidak hairan mengapa penyanyi berebut-rebut menggunakan khidmatnya.     Untuk memastikan kesahihan cerita itu, Sha menghubungi pengurus yang juga isterinya, Liza Ilyas. Bagai dijangka, Liza ketawa besar.
  Katanya, memang benar Ajai jadi hos program yang akan bersiaran tidak lama lagi di TV3 tetapi itu tidak bermakna suaminya bersara sebagai komposer.      Katanya, Ajai terima tawaran itu kerana mahu cuba perkara baru. Rakaman program santai  12 episod itu bermula awal bulan ini dan masih berjalan.      “Ini pengalaman pertama Ajai mengacara. Kalau nak tahu, azam tahun 2014 Ajai adalah menceburi cabang baru yang belum pernah diteroka dalam hidupnya, mempromosikan single Aduh dan menyiapkan album solonya.      “Apa yang dia idam dimakbulkan Tuhan apabila diberi kepercayaan mengacarakan program ini. Buat masa ini tidak banyak yang boleh saya kongsi mengenai program ini, tetapi ia pengalaman menarik buat Ajai,” katanya.       Wah, serba boleh komposer terkenal ini. Tak sabar rasanya mahu lihat kemampuan Ajai sebagai pengacara. Mana tahu selepas ini ada banyak lagi tawaran menyusul, terpaksalah Ajai susun balik jadual kerjanya yang sememangnya padat.       Nampak gayanya 2014 akan jadi tahun paling sibuk buat Ajai, tetapi hasilnya berbaloi-baloi. Sudahlah rancak hasilkan lagu dan merakam album sendiri, Ajai diundang menjadi juri beberapa program pertandingan nyanyian dan kini mengacara pula.




sumber :- metroahad


Reply GoogleYahoo

Use magic Report

Rank: 12

482

Threads

1861

Posts

3879

Credits

Admin

Followers
2
Listenings
2
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 10:17:15
| Show all posts
best ke ajai?macam perasan bagus aja
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

317

Threads

1488

Posts

3060

Credits

Admin

Followers
0
Listenings
0
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 10:19:52
| Show all posts
takanashi 12-1-2014 10:17 AM
best ke ajai?macam perasan bagus aja

tp kbykkan lagu dia best gak....kebykkan ke bukan semua pun
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

482

Threads

1861

Posts

3879

Credits

Admin

Followers
2
Listenings
2
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 10:23:14
| Show all posts
winter_sonata 12-1-2014 10:19 AM
tp kbykkan lagu dia best gak....kebykkan ke bukan semua pun

biasa la ada yang best ada yang hampeh
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

317

Threads

1488

Posts

3060

Credits

Admin

Followers
0
Listenings
0
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 10:25:23
| Show all posts
takanashi 12-1-2014 10:23 AM
biasa la ada yang best ada yang hampeh

yeay betul2.....tp sumtime dia cm kekwat gak.....tp xpelah ramai lagi org baru dlm industri ni...nnt2 dia resign la
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

482

Threads

1861

Posts

3879

Credits

Admin

Followers
2
Listenings
2
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 10:27:17
| Show all posts
winter_sonata 12-1-2014 10:25 AM
yeay betul2.....tp sumtime dia cm kekwat gak.....tp xpelah ramai lagi org baru dlm industri ni...n ...

paling menyampah bila dia komen penyanyi dari indon kenapa perlu bercakap dalam loghat indon.cakap saja dalam bahasa melayu kan ke indon tu faham saja
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

317

Threads

1488

Posts

3060

Credits

Admin

Followers
0
Listenings
0
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 10:32:33
| Show all posts
takanashi 12-1-2014 10:27 AM
paling menyampah bila dia komen penyanyi dari indon kenapa perlu bercakap dalam loghat indon.cakap ...

biasa la dia kan Jawa....jawa kan dtg nya dr indon...manakan pisah indon dan jawa....

Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

482

Threads

1861

Posts

3879

Credits

Admin

Followers
2
Listenings
2
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 21:50:42
| Show all posts
winter_sonata 12-1-2014 10:32 AM
biasa la dia kan Jawa....jawa kan dtg nya dr indon...manakan pisah indon dan jawa....

kalau cakap dengan elok tak mengapa ini macam budak tak berapa betul
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

38

Threads

2045

Posts

4364

Credits

Admin

Followers
1
Listenings
0
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 23:20:52
| Show all posts
jangan la tawar sgt ajai
jum borak2  
Reply Support Not support

Use magic Report

Rank: 12

482

Threads

1861

Posts

3879

Credits

Admin

Followers
2
Listenings
2
Seller rating
Buyer rating
Post time: 12-1-2014 23:38:41
| Show all posts
tieyaSyaira 12-1-2014 11:20 PM
jangan la tawar sgt ajai

dia tawar dengan nurul agaknya
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Quick Reply To Top Return to the list